הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2005 4:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב עם תוכן  סליחה על הבורות, אבל...
נושא: סליחה על הבורות, אבל... תאריך: 1/25/2005 4:46:00 PM
מחבר/ת: יואב

מה זה "אופניי מדבקה"?


חזרה לפורום