נושא: לאיזור ת"א גיליתי שמוכרים אופנים גנובים תאריך: 6/29/2003 8:41:00 AM
מחבר/ת: אלון KORKUSAL
גיליתי באיזור תחנה מרכזית ישנה וברחבי הטיילת רח´ נוה שאנן נרקומנים רוצים יותר כסף ומנצלים בגניבה. אני ממליץ בחום לגשת לסניף משמר אזרחי הקרוב יש להם ציוד מיוחד לסימון ותבחרו במקום שקשה לראות.
אשמח לאתר לכם אופניים תשלחו הודעה SMS 055-221809 ודואר [email protected] שלחו לי הודעה אני חירש. אני טכנאי שירות של מחשבים ואשמח לעזור באיתור אני כל פעם נתקל הרבה במוכרי אופנים גנובים.
|