טקסט הודעת פורום
| 7/1/2003 8:40:00 PM |
|
נושא: אודה לך אם תמצא את אחד האופניים תאריך: 7/1/2003 8:40:00 PM
מחבר/ת: תומר
ביום ראשון ה-5 למאי 2003 בין השעות 15:00 ל- 00:30 נגנבו שתי זוגות אופני הרים מסוג TREK דגמים 4300 ו7000. מבית באיזור בבלי בת"א. תמונות של האופניים באתר: www.patron.co.il/bikes תומר 052-464971
|
חזרה לפורום |
|
|