הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2005 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר עם תוכן  מה המידה ?
נושא: מה המידה ? תאריך: 1/30/2005 10:58:00 PM
מחבר/ת: עופר

אני מתנשא לגובה 1.76 מ´
מנסיונך יתאים לי יו


חזרה לפורום