טקסט הודעת פורום
1/30/2005 10:58:00 PM
עופר
מה המידה ?
נושא:
מה המידה ?
תאריך:
1/30/2005 10:58:00 PM
מחבר/ת:
עופר
אני מתנשא לגובה 1.76 מ´
מנסיונך יתאים לי יו
חזרה לפורום