נושא: נגנבו אופני הרים - "jeep" אפורות תאריך: 7/7/2003 8:31:00 PM
מחבר/ת: בני
בלילה בין ה1/7 ל2/7 נגנבו אופני "jeep " אפורות מביתי בפ"ת, עם סימני היכר מובהקים. הם כבר פורקו בעבר אבל אז נתפס הגנב עם עוד 2 זוגות גנובים שהוחזרו למשטרה. כל מי שיסיע באיתור הגנבים ומציאת האופניים מובטח כי יבוא על שכרו
|