הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2003 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל עובדיה עם תוכן  אבד (נשכח) גלגל אחורי
נושא: אבד (נשכח) גלגל אחורי תאריך: 7/11/2003 1:19:00 PM
מחבר/ת: אייל עובדיה

גלגל אחורי (נבה xt)
נשכח בחניה בכרמי יוסף (בתוך הישוב - רחוב הארז), ליד האנדרטה.
אם מצאתם אנא צרו קשר עם אייל בטלפון 068-236532.
המוצא הישר יבוא על שכרו.
תודה, אייל


חזרה לפורום