טקסט הודעת פורום
| 7/11/2003 1:19:00 PM |
|
נושא: אבד (נשכח) גלגל אחורי תאריך: 7/11/2003 1:19:00 PM
מחבר/ת: אייל עובדיה
גלגל אחורי (נבה xt) נשכח בחניה בכרמי יוסף (בתוך הישוב - רחוב הארז), ליד האנדרטה. אם מצאתם אנא צרו קשר עם אייל בטלפון 068-236532. המוצא הישר יבוא על שכרו. תודה, אייל
|
חזרה לפורום |
|
|