הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2003 9:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור עם תוכן  תפקידי הברגים במעביר הקידמי התהפכו לי - נשבע!
נושא: תפקידי הברגים במעביר הקידמי התהפכו לי - נשבע!  תאריך: 7/13/2003 9:58:00 AM
מחבר/ת: דרור

אהההה... היד עם השעון... ידעתי שמשהו דפוק פה :)
בכל אופן, כמה נתונים על האופניים והמערכות:
אופניים: HARO V1
הילוכים: Shimano. מעביר קדמי:SIS. מעביר אחורי: Acera. מס´ הילוכים: 21.

באופניים טיפלתי כשהם עומדים על הגלגלים ואני נמצא במבט אחורי \ על.

ועכשיו?


חזרה לפורום