טקסט הודעת פורום
| 7/13/2003 9:57:00 PM |
|
נושא: נגנבו בת"א אופני HARO חדשים... תאריך: 7/13/2003 9:57:00 PM
מחבר/ת: מירב
היום, 13.07.03, נגנבו אופני HARO מהדגם החדש, צבע כחול - אפור - לבן. עם סלסלה שחורה מקדימה (היתה בכל אופן), ועם מעט מאוד קילומטראז... :( איזה אנשים רעים!
|
חזרה לפורום |
|
|