הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2003 9:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מירב עם תוכן  נגנבו בת"א אופני HARO חדשים...
נושא: נגנבו בת"א אופני HARO חדשים... תאריך: 7/13/2003 9:57:00 PM
מחבר/ת: מירב

היום, 13.07.03, נגנבו אופני HARO מהדגם החדש, צבע כחול - אפור - לבן. עם סלסלה שחורה מקדימה (היתה בכל אופן), ועם מעט מאוד קילומטראז... :(
איזה אנשים רעים!


חזרה לפורום