הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2003 2:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל דקל עם תוכן  בקשר לGT
נושא: בקשר לGT תאריך: 7/14/2003 2:31:00 AM
מחבר/ת: אריאל דקל

מערכת הI-DRIVE מבטיחה הרים וגבעות בכל הקשור למתח השרשרת ומערך השיווק המתוחכם של GT הצליח לקנות אותי במשפט:
"בכל תנאי דרך נתון תוכל לפדל בהילוך או שניים יותר מבכל אופניים אחרות", אמרו, ניסיתי.
היום [או יותר נכון כבר אתמול] טיפסתי עם חבר לברקן, החבר מכיר אותי ויודע בדיוק למה אני מסוגל ושנינו החלטנו חד משמעית שלא חל כל שיפור בזמנים, יתרה מכך, בקטע מסויים אף נאלצתי להוריד הילוך ביחס לאופני הנוכחיות כך שלא רק שלא רכבתי באותו שטח בהילוך גבוה יותר אלא אף נמוך יותר!!!
לגבי הבובינג, אין שום חידוש=הוא חי וקיים.
מערכת ה I-DRIVE "תיקתקה" לאורך רוב הדרך
והכי גרוע, נשרפו לי הרפידות האחוריות בדיסק באמצע הירידה מהברקן, אני מניח שנראיתי ככה :eek: ובמזל לא נראיתי ככה:dead:...
נקודה נוספת ולא לטובת האופניים, "מרווח גחון" נמוך מאוד [שלדת XC] למרות שנאמר לי בחברה שאלו XC/שבילים, לא שבילים ולא נעליים, אצלי הגובה מהרצפה לפלטה הגדולה הוא 30 ס"מ ועד היום לא ראיתי משהו דומה.
תצויין לטובה יחד עם זאת, רכותם היחסית של הבולמים [יחסית למה שיש לי], בעיקר האחורי [הקדמי סגר לי מהלך אחרי חמש מדרגות בגן היפני].
לסיכום:
כולם צוחקים לי על האופניים ואומרים שהם גרוטאה ישנה וכבדה, אני אומר שהיום כבר לא מייצרים דברים כמו פעם וחבל.
אני ניסיתי והתאכזבתי, איך זה כתרופה לדיסוננס???


חזרה לפורום