טקסט הודעת פורום
2/7/2005 1:57:00 PM
adiii
לאסף........
נושא:
לאסף........
תאריך:
2/7/2005 1:57:00 PM
מחבר/ת:
adiii
סליחה שאני אומר אבל אתה לא מבין באופניים כי אמרתה
חזרה לפורום