טקסט הודעת פורום
2/8/2005 1:00:00 AM
אסף גורפינקל
שאלה...
נושא:
שאלה...
תאריך:
2/8/2005 1:00:00 AM
מחבר/ת:
אסף גורפינקל
תראה אני לא הכי מבין בתחום אבל הכי חשוב שאני מבסוט
חזרה לפורום