נושא: מילה טובה תאריך: 7/19/2003 1:53:00 PM
מחבר/ת: אבי קפילי
שלום לכולםאני נהנה כל פעם מחדש לבקר פה. כמו ילד שנכנס לחנות צעצועים חדשה, אני מתלהב כל פעם מחדש, פותח את רוב הבאנרים,מקבל רעיונות חדשים ופשוט נהנה ל"הסתובב" פה, כל הכבוד להשקעה ולידע קבלו את מיטב הערכות, אבי קפילי :suss:
|