טקסט הודעת פורום
| 7/27/2003 6:11:00 PM |
|
נושא: אבדה משאבה בכסלון תאריך: 7/27/2003 6:11:00 PM
מחבר/ת: יוסי א.
משאבת Vetta טלסקופית נפלה מהאופניים בנחל כסלון בערך באיזור חלוקי הנחל במורד מעין לימון. זה קרה בשבת 12 יולי 2003.
תודה :rolleyes:
יוסי
|
חזרה לפורום |
|
|