הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2003 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי א. עם תוכן  אבדה משאבה בכסלון
נושא: אבדה משאבה בכסלון תאריך: 7/27/2003 6:11:00 PM
מחבר/ת: יוסי א.

משאבת Vetta טלסקופית נפלה מהאופניים בנחל כסלון בערך באיזור חלוקי הנחל במורד מעין לימון.
זה קרה בשבת 12 יולי 2003.

תודה :rolleyes:

יוסי


חזרה לפורום