הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2002 11:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילון עם תוכן  למה לא היתה כתבה אתמול?
נושא: למה לא היתה כתבה אתמול? תאריך: 7/23/2002 11:04:00 PM
מחבר/ת: אילון

אני רוכב על אופני הרים ואין לי מושג וחצי.
ראיתי שיש עדכון לשלב 15 האם זה השלב של היום?
איפה יש לוח זמנים לגבי השלבים? כמה שלבים נשארו ומתי השלב האחרון?


חזרה לפורום