טקסט הודעת פורום
| 7/23/2002 11:04:00 PM |
|
נושא: למה לא היתה כתבה אתמול? תאריך: 7/23/2002 11:04:00 PM
מחבר/ת: אילון
אני רוכב על אופני הרים ואין לי מושג וחצי. ראיתי שיש עדכון לשלב 15 האם זה השלב של היום? איפה יש לוח זמנים לגבי השלבים? כמה שלבים נשארו ומתי השלב האחרון?
|
חזרה לפורום |
|
|