טקסט הודעת פורום
| 8/3/2003 6:35:00 PM |
|
נושא: הצעת ייעול.... תאריך: 8/3/2003 6:35:00 PM
מחבר/ת: נאור כהן
אין על הרים בנוגע לכל החדש והמתרחש בתחום האופניים.... נחמד היה אם היתה לנו את האפשרות גם לצ´וטט כאן בנושאים אלו... שוה לחשוב על זה..... "תן לאדם דג והוא יחיה יום נוסף למד אותו לדוג והוא יחיה לנצח..."
|
חזרה לפורום |
|
|