נושא: שלום תאריך: 7/24/2002 12:18:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום
אתמול היה יום חופש. לורכבים יש יומיים חופש שמתפזרים להם בין השלבים.
אם תיכנה לעמוד הבא http://www.harim.co.il/ShowUserArts.asp?ID=17 תוכל למצוא שם את כל הכתבות בנוגע לטור דה פראנס + כתותרות... בכתבה הראשונה יש פרטים על הטור. שלבים, חוקים וכד´...
|