טקסט הודעת פורום
| 8/20/2003 5:20:00 AM |
|
נושא: אחי אתה גדול תאריך: 8/20/2003 5:20:00 AM
מחבר/ת: נתי הירשברג
כל הכבוד
קודם כל כל הכבוד על צורת הטיול וההשקעה בשפה אני מבין שאתה שולט בשפה ובתרבות ואני מוריד את הכובע.
כל הכבוד על יכולת הכתיבה וכמובן על העמידה באתגר אך לפני הכל כל הכבוד על המקצועיות לכל אורך הדרך .
נהיניתי תודה
|
חזרה לפורום |
|
|