נושא: תודה, אבל אל תחמיא יותר מידי תאריך: 8/20/2003 2:23:00 PM
מחבר/ת: elad פ
אתה לא יכול לתאר לעצמך כמה זה פשוט (ההכנות בבית ערכו משהו כמו שעה, כולל האריזה של התרמיל) ו... בגלל זה גם נשכחו כמה וכמה דברים. ממליץ לעשות זאת בעונות הקרות יותר, עם יותר כלי כיבול למים, גלגלי אימונים ולא תחרות... עם עוד פרטנר אחד לפחות ו... אההה... בפברואר מתוכנן באזור זה מירוץ של פינארלו - שווה להרשם כבר עכשיו. מי שלא מכיר (גם לא אני)
בקיצור - מירוץ נקודה לנקודה, מדהב לשארם, מתחיל בטיפוס אימתני ל 600 מטר וממשיך בפרופיל ירידה לשארם - אפשר לראות באתר נשמע מעניין ? מי שמעוניין שיפשפש באתר התחרות, זה כאן, ממש מעבר לפינה... בסיני 1. במירוץ הכביש פתוח לרכבים ו...סגור לגילאים של עד 18 2. צריך חברות יו.סי.אי (נדמה לי שמקבלים מהאיגוד) 3. אני לא יודע אם המירוץ מתוכנן להתקיים (???) 4. הזמנים של שנה שעברה - 40 קמ"ש ממוצע (נראה לי פחות או יותר ברמה של הרוכבי עלית בארץ) 5. -אין חמש... מי שיכול למסור אינפורמציה נוספת מוזמן לחזור www.granfondodeldeserto.com תודה אלעד
--------------------------------------------------------------------------------
|