טקסט הודעת פורום
| 8/22/2003 3:36:00 PM |
|
נושא: גנבו לי את הכיסא מהאופניים (עם העמוד) תאריך: 8/22/2003 3:36:00 PM
מחבר/ת: עמרי
אני חייל ומבירור שערכתי רק העמוד עולה 220 ש"ח וכיסא טוב... יש לי אופניים ספישילייזד ואני מעוניין בכיסא ו/או עמוד יד שניה... למעוניין למכור.
|
חזרה לפורום |
|
|