הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2003 3:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי עם תוכן  גנבו לי את הכיסא מהאופניים (עם העמוד)
נושא: גנבו לי את הכיסא מהאופניים (עם העמוד) תאריך: 8/22/2003 3:36:00 PM
מחבר/ת: עמרי

אני חייל ומבירור שערכתי רק העמוד עולה 220 ש"ח וכיסא טוב... יש לי אופניים ספישילייזד ואני מעוניין בכיסא ו/או עמוד יד שניה... למעוניין למכור.


חזרה לפורום