טקסט הודעת פורום
7/26/2002 6:10:00 PM
ליאור
אני גם שתיתי קפה שהוכן ב"טימוניה"
נושא:
אני גם שתיתי קפה שהוכן ב"טימוניה"
תאריך:
7/26/2002 6:10:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
ועוד ע"י הממציא בכבודו ובעצמו!
חזרה לפורום