טקסט הודעת פורום
| 7/26/2002 10:24:00 PM |
|
נושא: אתם גדולים! תאריך: 7/26/2002 10:24:00 PM
מחבר/ת: אריה
לאריאל, תודה על ההסבר המפורט. גורם לי להזיל ריר כל ההתעסקות המקגאייורית הזאת כשאני, כל מה שאני יודע זה לתקתק על מחשב (מזל שגם קצת לדווש). אני אפשיל שרוולים ואנסה...
|
חזרה לפורום |
|
|