טקסט הודעת פורום
8/27/2003 12:44:00 AM
elad פ
הייתי רוצה הרבה דברים, או כמו שאומרים :
נושא:
הייתי רוצה הרבה דברים, או כמו שאומרים :
תאריך:
8/27/2003 12:44:00 AM
מחבר/ת:
elad פ
"גם הרצל רצה רק שזה לא..." :D
חזרה לפורום