הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2003 1:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוני עם תוכן  בן44
נושא: בן44 תאריך: 8/31/2003 1:35:00 PM
מחבר/ת: רוני

שלום רב
אני בן 44 שרוכב כמעט יום יום במשך שעה
עם מד דופק
לצערי בתחום דופק 140 "נגמר לי האוויר"
הצעות לאימון יתקבלו בברכה


חזרה לפורום