טקסט הודעת פורום
8/31/2003 1:35:00 PM
רוני
בן44
נושא:
בן44
תאריך:
8/31/2003 1:35:00 PM
מחבר/ת:
רוני
שלום רב
אני בן 44 שרוכב כמעט יום יום במשך שעה
עם מד דופק
לצערי בתחום דופק 140 "נגמר לי האוויר"
הצעות לאימון יתקבלו בברכה
חזרה לפורום