נושא: בן 44 תאריך: 8/31/2003 7:24:00 PM
מחבר/ת: זאב ק.
שתי שיטות שיכולות לשפר את המצב. א) נסה להתאמן יותר בתחום האירובי שלך. התחום לאדם בעל כושר ממוצע הוא 123 פעימות לב בתחום התחתון ו-140 בתחום העליון לאיש בגילך. התאמן שלוש פעמים בשבוע 40 דקות לפחות כל פעם. בתקופה הראשונה תרכב בדופק נניח 125 ותעלה את הקצב לאחר מספר אימונים כשאתה רואה שיפור. ב) שיטה נוספת היא לשלוט בנשימות שלך. תנשום באופן קצוב, נשימה עמוקה ואחריה נשיפה קצובה ונשלטת. תנשוף את אוויר בקול, כך יהיה לך יותר קל לשלות בנשימות. ג) והכי חשוב! לך תעשה בדיקות רפואיות כלליות כולל ארגומטריה. זה לא כל כך סביר שבן אדם בגיל 44 הרוכב כמעט כל יום מתנשף בדופק של 140!
|