טקסט הודעת פורום
| 9/1/2003 8:26:00 PM |
|
נושא: האם המסלול יפתח לאחר מכאן לרכובים פרטיים? תאריך: 9/1/2003 8:26:00 PM
מחבר/ת: ארז
חוץ מזה בין עשר עד? הוא יהיה משודר בערוץ חמש או משהו? וגם היה סקר באתר בקשר לבנינת מסלול דואל פרייריד או דון-הייל מה יהיה עם זה?
|
חזרה לפורום |
|
|