טקסט הודעת פורום
7/30/2002 6:01:00 AM
עדי פ.
ושוב כל הכבוד
נושא:
ושוב כל הכבוד
תאריך:
7/30/2002 6:01:00 AM
מחבר/ת:
עדי פ.
דרור יישר כח.
אני מקווה שגולשים יודעים להעריך כמה עבודת נמלים מושקעת (ומושקעת) ביצירה שלך.
בקרוב השת"פ!
ועכשיו סוף סוף גם אני
יוצא לרכב.
חזרה לפורום