טקסט הודעת פורום
| 9/8/2003 7:24:00 PM |
|
נושא: אבד שעון-יד בנחל חלילים או בדרך לסטף תאריך: 9/8/2003 7:24:00 PM
מחבר/ת: דובי
בטיול המקסים שעשינו בשבת ה- 6.9 - ירידה סינגל של חללילים, רכיבה בשביל חוצה ישראל עד לסטף ומשם למבשרת אבד שעון יד מסוג טימברלנד אפור בעל ערך סטימטיל רב אך לא יותר מזה
|
חזרה לפורום |
|
|