טקסט הודעת פורום
3/21/2005 10:41:00 PM
עידו בשן
אבד תיק מצלמה CANONשחור בבור ארי ה-7
נושא:
אבד תיק מצלמה CANONשחור בבור ארי ה-7
תאריך:
3/21/2005 10:41:00 PM
מחבר/ת:
עידו בשן
מי שמצה מתבקש לפנות לעידו--- 088600430
חזרה לפורום