נושא: לדעתי זה לא יעיל כל כך תאריך: 9/12/2003 9:16:00 PM
מחבר/ת: סופר שניצל
זה דורש המון עבודה ומאמץ מפני שצריך לפרק את הבולם!! :cool: פנימית זה דבר שמתבלה ומתייבש ויכול להקרע ובכלל אם קוטר הבולם קטן יותר מקוטר הפנימת -אז מה עושים?
וגם ההפך,מה עושה רוכב פרירייד שקוטר הבולם שלו גדול מאוד והפנימית נכנסת בלחץ? זה יכול להפריע לפעולת הבולם
אז לדעתי - לקנות ליזרד סקין אולי יקר אך יעיל עד מאוד! :cool: :p
|