נושא: כוונונים ובולם אוויר תאריך: 9/13/2003 1:27:00 PM
מחבר/ת: דני ליבשיץ
:D לגבי בולם אוויר- תקף לכל בולם שיש לו קפיץ חיצוני (כמו בתמונה) - בולמים אחרים - אני לא בטוח שהם צריכים הגנה כל כך. לגבי כוונונים - אין שום בעיה - הרי אתה לא מלביש פנימית גם על ידיות הכוונונים -- אני לפחות הלבשתי כך שיש לי גישה לידית כוונון. :o
|