טקסט הודעת פורום
| 8/1/2002 5:00:00 AM |
|
נושא: אני פשוט שמח לראות כזו השקעה. כל הכבוד!!! תאריך: 8/1/2002 5:00:00 AM
מחבר/ת: רון.
פשוט כיף לי באתר הזה... ממש המון זמן לא נהניתי ככה מאתר אינטרנט.. המון אינפו, המון השקעה, והחלוקה מחדש והעיצוב - ממש כיף.
תצליחו. המון :)
|
חזרה לפורום |
|
|