טקסט הודעת פורום
| 9/13/2003 8:41:00 PM |
|
נושא: לא רוצה - על תקח את העצה. תאריך: 9/13/2003 8:41:00 PM
מחבר/ת: דני ליבשיץ
;) לא רוצה - על תקח את העצה. אבל רק להבנת העיניין - כתבתי על טיפול בבולם לא בכיסוי! וחוץ מזה הכיסוי מפנימית - אוטם לגמרי - תנקה רק מבחוץ אם תרצה! :D
|
חזרה לפורום |
|
|