טקסט הודעת פורום
| 8/2/2002 12:05:00 PM |
|
נושא: כל הכבוד למולי תאריך: 8/2/2002 12:05:00 PM
מחבר/ת: דוד
כתבה ממש טובה. כל הכבוד למולי! לעולם לא הייתי מגיע לאתר סולגאר - שווה לבקר שם. יש שם כמות חומר אדירה. ול"רוכבים למען רוכבים" האתר הוא יוזמה אדירה וברוכה, עלו והצליחו.
|
חזרה לפורום |
|
|