טקסט הודעת פורום
| 9/15/2003 9:51:00 PM |
|
נושא: ה-mx comp הוא מזלג לקרוס קאנטרי ושבילים... תאריך: 9/15/2003 9:51:00 PM
מחבר/ת: ליאור כרמון
ולא לפרי רייד... יש דגם משוכלל יותר עם ידית ETA שנותן נעילה של הבולם בעליות עם מהלך של 30 ממ. במידה ויש לך תקלה תפנה לחנות שקנית בה את האופניים או לציר מרכזי בנתניה שהם המעבדה של מרזוקי
|
חזרה לפורום |
|
|