טקסט הודעת פורום
9/15/2003 10:00:00 PM
יונתן סרויה
נכון...אבל
נושא:
נכון...אבל
תאריך:
9/15/2003 10:00:00 PM
מחבר/ת:
יונתן סרויה
הם באים על אופני ספשליזד אנדורו שהם אופני שבילים אגרסיבים, ורשמתי שהם לרכיבת XC אגרסיבי (לפי נתוני היצרן)
חזרה לפורום