הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2003 5:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דובי עם תוכן  נגנבו אופני הרים Raleigh M60 בתל אביב
נושא: נגנבו אופני הרים Raleigh M60 בתל אביב תאריך: 9/16/2003 5:16:00 PM
מחבר/ת: דובי

נגנבו ממתקן מול מוזיאון תל אביב ביום שישי, 12.9.2003. צבע ירוק שחור. אודה על כל אינפורמציה.


חזרה לפורום