טקסט הודעת פורום
9/16/2003 5:16:00 PM
דובי
נגנבו אופני הרים Raleigh M60 בתל אביב
נושא:
נגנבו אופני הרים Raleigh M60 בתל אביב
תאריך:
9/16/2003 5:16:00 PM
מחבר/ת:
דובי
נגנבו ממתקן מול מוזיאון תל אביב ביום שישי, 12.9.2003. צבע ירוק שחור. אודה על כל אינפורמציה.
חזרה לפורום