הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2002 5:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון . עם תוכן  שלט של סוני - בתל חדיד - קרחת היער
נושא: שלט של סוני - בתל חדיד - קרחת היער תאריך: 8/2/2002 5:50:00 PM
מחבר/ת: רון .

קצת לא קשור, אבל לעיתים אני מחנה שם את האוטו, ואתמול אבל לי השלט של המערכת באוטו - שלט של סוני, כסוף מצד אחד ושחור בשני, בגודל של כרטיס אשראי פחות או יותר עם סימן זיהוי מובהק שיש לי עליו.


אם במקרה מי מהרוכבים שם עבר ומצא אני אעריך החזרה שלו.


רון
052 - 644530


חזרה לפורום