הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2003 12:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי מהצפון עם תוכן  יש חברים שמעונינים לצאת לחוצה ישראל באופני הרים
נושא: יש חברים שמעונינים לצאת לחוצה ישראל באופני הרים תאריך: 9/20/2003 12:06:00 PM
מחבר/ת: דודי מהצפון

אני מעונין לצאת להשתתף בחוצה ישראל אבל באופני הרים יש מישהו שמתכונן לעשות את החוצה וגם מחפש שותפים לרכיבה באופני הרים אני אשמח לחבור כצוות אני מגדיר את עצמי מתקדם ברמת הרכיבה שלי כ300 ק"מ בשבוע אבקשכם חוות דעת והמלצות יתקבלו בברכה וכן מידע על רוכבי שטח
דודי מהצפון


חזרה לפורום