הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2005 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gaint עם תוכן  טעות...התחרות תתקיים ב1 באפריל.
נושא: טעות...התחרות תתקיים ב1 באפריל. תאריך: 3/27/2005 8:55:00 PM
מחבר/ת: gaint

התחרות נדחתה בגלל הוולוו ל-1\4 לא להתבלבל.... :confused: :suss: :cool: :(( :laugh:


חזרה לפורום