טקסט הודעת פורום
3/27/2005 8:55:00 PM
gaint
טעות...התחרות תתקיים ב1 באפריל.
נושא:
טעות...התחרות תתקיים ב1 באפריל.
תאריך:
3/27/2005 8:55:00 PM
מחבר/ת:
gaint
התחרות נדחתה בגלל הוולוו ל-1\4 לא להתבלבל.... :confused: :suss: :cool: :(( :laugh:
חזרה לפורום