טקסט הודעת פורום
| 9/20/2003 7:45:00 PM |
|
נושא: אבדה משאבה באחד הסינגלים באזור הר שוקף/בית אורן תאריך: 9/20/2003 7:45:00 PM
מחבר/ת: אורי רימון
מדובר במשאבה דו-ראשית (פרסטה ושרדר), בעלת מוט ניפוח טלסקופי. נדמה לי מתוצרת gios. המשאבה בצבע שחור, אחד הראשים בצבע אפור.
בתודה מראש, אורי רימון 230673-050.
|
חזרה לפורום |
|
|