הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2003 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי רימון עם תוכן  אבדה משאבה באחד הסינגלים באזור הר שוקף/בית אורן
נושא: אבדה משאבה באחד הסינגלים באזור הר שוקף/בית אורן תאריך: 9/20/2003 7:45:00 PM
מחבר/ת: אורי רימון

מדובר במשאבה דו-ראשית (פרסטה ושרדר), בעלת מוט ניפוח טלסקופי.
נדמה לי מתוצרת gios.
המשאבה בצבע שחור, אחד הראשים בצבע אפור.

בתודה מראש,
אורי רימון 230673-050.


חזרה לפורום