נושא: אלעד, הערה ושאלה תאריך: 3/28/2005 1:42:00 PM
מחבר/ת: רפי יוליוסבורגר
קודם כל, סחטיין על הקצב שחלפת על פני בסוף ההקפה השניה. אני הייתי שפוך לגמרי ושומר כוח להקפה השלישית (בה התייבש בן זוגי, ופונה, ואני סיימתי לבד - ופסול). ואולי יש לך תשובה לחידה בעיני: אימונים של 40 ק"מ שטח אני מסיים במצב טוב, ופה אחרי 39 ק"מ התחילו לי התכווצויות שרירים? (שמרתי על קצב שפוי ל- 81 ק"מ). האים להתכווצויות שרירים יש גם מרכיב פסיכולוגי?
|