טקסט הודעת פורום
3/28/2005 8:12:00 PM
אלעד פ
בפעם הבאה....
נושא:
בפעם הבאה....
תאריך:
3/28/2005 8:12:00 PM
מחבר/ת:
אלעד פ
1. רשמתי שאליעד מ CCC ולא אתה.
2. בפעם הבאה, תעלה לפודיום עם חולצה של
iwcc - ואדע... לרשום
(-:
חזרה לפורום