טקסט הודעת פורום
9/22/2003 6:15:00 PM
איציק
נגנב !!!
נושא:
נגנב !!!
תאריך:
9/22/2003 6:15:00 PM
מחבר/ת:
איציק
נגנב שתי זוגות אופנים
khs elite 1000 בצבע תכלת
ואופני בי אם אקס powerlite
בצבע בורדו
נגנבו מת"א
פרס למוצא !!! :laugh:
חזרה לפורום