טקסט הודעת פורום
| 3/29/2005 4:57:00 PM |
|
נושא: המתנה לפודיום תאריך: 3/29/2005 4:57:00 PM
מחבר/ת: דניאל
הארוע היה מהטובים שהשתתפתי בהם מאוד נהניתי גם מהרכיבה וגם מההפנינג... חבל שניהול התוצאות והפודיום היה לא יעיל דבר שגרם לאנשים לעזוב אישית החברים שלי שהגיעו להשתתף רק בהפנינג די התבאסו מכל הקטע הזה של ההמתנה המייגעת.
|
חזרה לפורום |
|
|