נושא: בתקופה כזו זו פנינה יחודית במינה תאריך: 8/4/2002 9:30:00 AM
מחבר/ת: בני איזנברג
היום בבוקר חיכה לי במשרד המייל שלכם. כתבתי לדרור ותוך דקות הגיעה התשובה - "תודה :-)". דרור, העלית עליי חיוך גבר. אני קורא לכל החברים באתר להתנדב בכל דרך להמשך הפעילות. ראיתי את השינויים במנגנון המסלולים שממש הופכים אותו ליעיל יותר.
|