נושא: מדוע המחיר מוגזם? תאריך: 9/24/2003 12:50:00 PM
מחבר/ת: דני
שלום, אין לי מושג מדוע בתקופה בה הכלכלה בריצפה אין למארגני הטיול המקסים הזה את מינימום ההתחשבות באלפי רוכבים אשר מעוניינים לצאת למסע ואין להם 1000 ש"ח?! לי אישית יש את האמצעים אבל אינני מתכוון להירשם , למרות שהרעיון פיצוצי, רק בגלל חוסר ההתחשבות. אנשים, תתעוררו!!!!
|