הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2005 12:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאת עם תוכן  איך קנית כ"כ בזול?
נושא: איך קנית כ"כ בזול? תאריך: 3/31/2005 12:38:00 AM
מחבר/ת: ליאת

לפי האתר של מצמןומרוץ השיפט R3 עולות יותר (המחיר של ה-5 לא זכור לי אבל הוא עוד יותר יקר)


חזרה לפורום