טקסט הודעת פורום
3/31/2005 12:38:00 AM
ליאת
איך קנית כ"כ בזול?
נושא:
איך קנית כ"כ בזול?
תאריך:
3/31/2005 12:38:00 AM
מחבר/ת:
ליאת
לפי האתר של מצמןומרוץ השיפט R3 עולות יותר (המחיר של ה-5 לא זכור לי אבל הוא עוד יותר יקר)
חזרה לפורום