טקסט הודעת פורום
9/24/2003 7:05:00 PM
טל שלום
נו יוני אתה לא זוכר ......
נושא:
נו יוני אתה לא זוכר ......
תאריך:
9/24/2003 7:05:00 PM
מחבר/ת:
טל שלום
שקניתי כזה להרו EX2 שלי ????
אתה לא זוכר שהצלחתי ליסגור אותו מיכלום דרוטפפ
נו מה אתה דפוק
?????
חזרה לפורום