הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2003 7:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל שלום עם תוכן  נו יוני אתה לא זוכר ......
נושא: נו יוני אתה לא זוכר ...... תאריך: 9/24/2003 7:05:00 PM
מחבר/ת: טל שלום

שקניתי כזה להרו EX2 שלי ????

אתה לא זוכר שהצלחתי ליסגור אותו מיכלום דרוטפפ

נו מה אתה דפוק
?????


חזרה לפורום