טקסט הודעת פורום
| 9/25/2003 10:34:00 PM |
|
נושא: אני וחברים שלי מתכוננים לעשות את זה בפסח תאריך: 9/25/2003 10:34:00 PM
מחבר/ת: שמוליק
תגיד לי בן כמה אתה ותיצור אתי קשר באימייל אנחנו עושים את המסלול כנראה באיזור בפסח למרות שיהיה קצת בוץ אבל גם אז זה האביב ויש מלט מים וצמחיה
|
חזרה לפורום |
|
|