הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2003 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק עם תוכן  אני וחברים שלי מתכוננים לעשות את זה בפסח
נושא: אני וחברים שלי מתכוננים לעשות את זה בפסח תאריך: 9/25/2003 10:34:00 PM
מחבר/ת: שמוליק

תגיד לי בן כמה אתה ותיצור אתי קשר באימייל אנחנו עושים את המסלול כנראה באיזור בפסח למרות שיהיה קצת בוץ אבל גם אז זה האביב ויש מלט מים וצמחיה


חזרה לפורום